Dinsdag 27 augustus 2013 - Eerste dagje Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 27 augustus 2013 - Eerste dagje Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 27 augustus 2013 - Eerste dagje Orlando

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

28 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Moe, maar voldaan zijn we terug van een dagje shoppen. Vanochtend om 8.00 uur zou de wekker af gaan, maar helaas waren we allebei al om 07.30 uur wakker. We hebben allebei wel aardig goed geslapen. Nog even dutten en dan maar eruit om te gaan ontbijten. Na alle referenties op internet stellen we ons er niet te veel van voor, maar we kunnen na ons eerste ontbijtje zeggen dan het top was. Lekker geroosterde broodjes, donuts, cake, fruit, koffie en sap.....genoeg voor ons Nederlanders om mee te ontbijten. Met ons buikje vol gaan we richting de eerste outletmall. Al snel hebben we ons eerste koopje gescoord en het ging de rest van de dag lekker verder (vooral bij Sebas). Na de eerste mall zijn we naar de andere vestiging van de Premium Outlet gereden. Hier zit onder andere de outlet van Toys 'R Us, dus Sebas heeft weer een hoop items gescoord hier. Om de dag te eindigen zijn we naar de Florida Mall gereden. Hier hebben we heerlijk gegeten, en nu zijn we moe maar voldaan we terug op onze kamer. Morgen staat een dagje Seaworld op de planning. We zijn benieuwd...........wordt vervolgd!

• 28 Augustus 2013 - 08:49

Cobie:

Shoppen is altijd vermoeiend,zeker als je nog niet helemaal op ritme bent,
    maar voor seaworld zul je wakker genoeg zijn.
    Kun je lekker zitten tijdens de shows.
    Groetjes.

• 29 Augustus 2013 - 14:25

Ton En Cobie:

Fijn hoor om je dag met zo´n ontbijt te beginnen en ik kan me helemaal voorstellen hoe Sebas zich moet voelen tussen al die items.

Nou lieverds geniet mer maar lekker van.
    Ton