Vrijdag 30 augustus 2013 - Universal Studio's - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Vrijdag 30 augustus 2013 - Universal Studio's - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Vrijdag 30 augustus 2013 - Universal Studio's

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

31 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Op naar de Universal Studio's in Orlando. We hebben besloten om alleen naar de studio's te gaan en niet naar het tweede park Island of Adventures. In Island of Adventures zijn heel veel achtbanen en daar geven we niet zoveel om. Universal zit echt letterlijk bij ons om de hoek, maar we vinden het net te ver om te lopen dus gaan we lekker met de auto er heen, is ook wel zo lekker voor vanavond als onze voetjes moe zijn dat we dan gewoon in de auto kunnen stappen. Als eerste staat uiteraard de Transformer ride op het programma. Sebas is helemaal in de wolken van alle Transformer dingen die hij ziet. Eerst maar eens op de foto met Megatron, niet onze favoriet, maar toch leuk! De rij bij de ride is gelukkig nog niet zo lang, dus sluiten we maar direct aan. De ride was helemaal geweldig, ondanks dat er soms stukken bij zaten dat het voelde als een achtbaan was het zeker de moeite waard! Nu nog even door de Transformers winkel en dan de rest van het park ontdekken. De Blues Brothers geven om de hoek bij de Transformers nog een leuk optreden, dus hebben we even lekker staan swingen. De volgende show die we bezoeken is Beetlejuice. Een muzikale show met de monsters uit Beetlejuice, erg leuk om te zien met herkenbare muziek. De Animal Actors mogen natuurlijk ook niet ontbreken, wat knap wat ze die dieren allemaal kunnen aanleren. Op naar de volgende attractie, Shrek 4D. Wat hebben we weer gelachen om deze attractie. Gelukkig is het vandaag niet zo heel druk in het park dus kunnen we aardig doorlopen bij de shows en de wachtrijen bij de attracties zijn maximaal 30 minuten. Helaas hebben we vandaag nog wel een regenbui op onze kop gehad, maar de temperatuur blijft goed en na een paar minuten was het alweer droog, waarna vervolgens de zon weer volop gaat schijnen. Door de hoge luchtvochtigheid vandaag is het enorm zweet- en plakweer. Aan het einde van de dag hebben we heerlijk gegeten bij Bubba Gump. Allebei hadden we een bord vol met garnalen, vis en gevulde visballetjes met frietjes. Helaas konden we het allebei niet helemaal op, wij kunnen gewoonweg niet de Amerikaanse porties aan. Nog even een rondje over de Universal boardwalk en dan lekker richting het hotel. We hebben weer een vermoeiende dag achter de rug dus tijd om de beentjes omhoog te leggen en te laten rusten.

• 31 Augustus 2013 - 08:23

Fobie:

Alweer een mooie dag vandaag,voor ons was het gisteren.
    Ben benieuwd wat het morgen gaat worden.
    Ik ga zo naar Tilburg,open dag quiltwinkel,dus ook genieten.
    Fijne dag.
    Groetjes

• 31 Augustus 2013 - 10:19

Ton En Cobie:

Wat een dag, het lijkt wel 48 uur, zoveel als jullie beleven. Fantastisch hoor lekker uitleven.
    liefs ton en cobie