Maandag 2 september 2013 - Vertrek uit Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Maandag 2 september 2013 - Vertrek uit Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Maandag 2 september 2013 - Vertrek uit Orlando

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

02 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Helaas is vandaag alweer ons laatste dagje in Orlando. Vanavond om 19.15 uur zullen we richting Miami vliegen voor een tussenstop en vanaf daar door vliegen naar Amsterdam. Maar gelukkig hebben we eerst nog een dagje te gaan. Laten we eerst nog maar eens lekker ontbijten. Om 10.30 uur zijn we klaar om uit te checken en gaan we richting de mall. Alles past in de koffers, we hebben alleen nog een trolley gekocht om wat meer als handbagage mee te kunnen nemen. In de mall koopt Sebas op de valreep nog een paar nieuwe schoenen en Caro koopt nog een tas van Fossil, zodat ze haar oude hier kan achter laten. Het is vandaag enorm druk in de mall, omdat het vandaag echt Labor Day is, dus heel veel mensen zijn vandaag vrij. En zoals wij op dit soort dagen massaal naar de woonboulevard gaan, gaan ze hier massaal naar de outletmalls. We zorgen dat we hier nog even goed lunchen, want we weten niet wat we vanavond te eten gaan krijgen. Om 3 uur vertrekken we richting vliegveld, het is nog ongeveer 45 minuten rijden en moeten de auto nog inleveren. Gelukkig loopt dit allemaal voorspoedig en kunnen we al om half 5 inchecken, bij de controle is er geen wachtrij dus hier lopen we ook zo doorheen. En nu zitten we te wachten tot we mogen gaan boarden en hebben ze gewoon wifi, dus kunnen we voor vandaag nog even iets op het blog zetten. Zo gaan we nog even een hapje eten, er zit een dooddoet en een restaurantje, dus we hebben de keuze. In het vliegtuig zullen we , denken wij, wel een ontbijtje krijgen, maar dat duurt dan nog wel even. Ik zou zeggen bye bye Orlando, off we go to Amsterdam!