Dinsdag 3 september 2013 - Weer thuis - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 september 2013 - Weer thuis - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 september 2013 - Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

03 September 2013 | Nederland, Gameren

We zijn weer veilig op Nederlandse bodem aangekomen. Onze vlucht was niet verkeerd. Bij de tussenlanding in Miami hoefden we niet het vliegtuig uit, dus dat was wel heel erg fijn. Helaas had er wel iemand zijn koffer ingecheckt, maar was deze persoon niet zelf aan boord gekomen. De koffer moest dus weer tussen de bagage uitgehaald worden, wat ons een langere tijd aan de grond in Miami gaf. Vanaf Miami zou de vlucht 8 uur en 24 minuten bedragen. We hebben een heel klein beetje kunnen slapen in het vliegtuig, maar het hield niet over. Om 12 uur, Orlando tijd, kregen we een warme maaltijd voorgeschoteld. We zaten hier allebei niet echt op te wachten en we hadden ook eerder een ontbijt verwacht om weer zo snel mogelijk in het Nederlandse ritme te komen. Maar ja.....blijkbaar werd er door de stewardessen anders over gedacht. We hebben allebei een beetje gegeten van onze rundvleesschotel met aardappelpuree en groenten, zonde van de rest, maar hadden er echt geen trek in. Om 12.30 uur, Nederlandse tijd, landen we op Schiphol. Een uur vroeger dan was aangegeven, dus dat was wel lekker. De koffers lieten even op zich wachten, maar ze zaten er gelukkig wel allebei bij, dus alle aankopen zijn veilig aangekomen. Op naar huis en op naar Roxy en Joey. Om 15 uur zijn we thuis en kroelen we even met de katten om vervolgens toch nog maar even een dutje te doen. Daarna maar eens proberen om weer een beetje in het ritme te komen. Morgen hebben we allebei nog een dagje vrij en dan moeten we donderdag weer aan de slag. Maar..........we proberen het vakantie gevoel zo lang mogelijk vast te houden! Het was weer een geweldige tijd in Orlando, het voelt aan of we 3 weken weg zijn geweest, hebben alle dingen gedaan die we wilden doen, lekker gegeten, ontspannen en tijd voor elkaar gehad. Ik zou zeggen op naar de volgende vakantie!