Zaterdag 31 augustus 2013 - Rustig aan - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zaterdag 31 augustus 2013 - Rustig aan - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zaterdag 31 augustus 2013 - Rustig aan

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

01 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Zo vandaag hebben we een dagje ingepland om rustig aan te doen. Sebas wil nog graag even terug naar de Toys 'R Us dus dit doen we direct in de ochtend. Hopelijk kunnen we de weekend- en Labor Day drukte voor blijven als we op tijd gaan. Dit is ons aardig gelukt, we konden gewoon parkeren, maar toen we weggingen maakten ze bijna ruzie om onze parkeerplaats. We hebben eerst maar eens een Starbucks gehaald en vervolgens nog een rondje door de outlet gelopen. Doordat het Labor Day weekend is zijn er nog meer aanbiedingen dan normaal en hebben de winkels een kraampje buiten staan met extra aanbiedingen. We besluiten ook nog maar een hotdog te eten voordat we weer terug gaan naar het hotel. Vanmiddag gaan we lekker nog even zwemmen bij het hotel. Vanavond nog maar eens gegeten bij T.G.I Friday's, het is erg lekker eten en het zit tegenover het hotel, dus ook nog eens makkelijk. De spare ribs waren heerlijk en de steaks die ze er serveren mogen er ook wezen. Sebas heeft zelfs een biertje genomen, denk om zich moed in te drinken voor ons rondje midgetgolf. Als we naar buiten lopen zien we dat er weer een aardige bui is gevallen, waar wij helemaal niets van gemerkt hebben. We gaan midgetgolfen bij Volcona Island, hier zit een vulkaan in het midden van het park en staan er overal dino's. Sebas weet met 1 puntje verschil van mij te winnen, maar deze overwinning gun ik hem ;-). Ondertussen blijft het donderen en bliksemen in de verte, dus wie weet gaan we nog een buitje krijgen vanavond. Morgen gaan we een bezoek brengen aan Gatorland. Bij de alligators en krokodillen kijken, spannend!

• 01 September 2013 - 09:16

Louis:

Hahaha Sébas aan het bier, het moet niet gekker worden ;-) jullie vermaken je goed zo te lezen! Geniet er nog ff lekker van!! Hier gaat alles goed. De poezen vermaken zich goed en zijn elke keer blij als we ze brokjes gaan geven.

• 01 September 2013 - 10:32

Ton En Cobie:

Wat een belevenissen weer. Die amerikanen weten wel dat de Pexen er zijn, haha
    Nog een paar dagen genieten.
    Liefs papa en Mama