Donderdag 29 augustus 2013 - Shoppen, de 2de rond - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Donderdag 29 augustus 2013 - Shoppen, de 2de rond - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Donderdag 29 augustus 2013 - Shoppen, de 2de rond

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

30 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag hebben we weer een dagje om wat te relaxen. Gister was toch een aardig druk dagje en onze voetjes kunnen ook wat rust gebruiken. Dus gaan we vandaag nog even lekker shoppen. We hebben kunnen nadenken over de dingen die we dinsdag hebben gezien en gaan nu op pad of we deze nog kunnen vinden. Eerst nog maar eens een bezoek aan de Toys 'R Us, Sebas vindt al snel een item wat hij nog graag wilde. Omdat we nog helemaal geen Starbucks op hebben sinds we in Orlando zijn is het nu toch echt wel tijd om de Starbucks op te zoeken. Mmmmmmm, blijft toch lekker zo'n bakkie van de Starbucks.
Dan maar richting de volgende mall, omdat we hier wel alles hebben gezien. Ook bij deze mall hebben we weer de nodige aanbiedingen gevonden, dus het wordt nog passen en meten in de koffers. Aan het einde van de dag hebben we bij een goed Italiaans restaurant in de mall gegeten. Wat was die lasagne lekker en veel! Op de weg terug nog even gestopt om een ijsje te halen om die lekker bij het hotel op te eten. Morgen gaan we Universall ontdekken (met de Transformsers ride ;-) ).

• 30 Augustus 2013 - 08:31

Cobie:

Hoi
    Wat klinkt dat allemaal goed.
    Ik wilde jullie ook nog even feliciteren met de
    verjaardag van cobi.
    Heb ze gisteren een paar keer gebeld maar ze waren er niet.
    denk dat ze heerlijk zaten te eten ergens,en gelijk hebben ze.
    heb nog wel even een mailtje gestuurd.
    Heel veel plezier vandaag.
    Het is hier nog steeds mooi weer.en bij jullie?
    Groetjes