Zondag 25 augustus 2013 - Nog maar 1 dagje! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zondag 25 augustus 2013 - Nog maar 1 dagje! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zondag 25 augustus 2013 - Nog maar 1 dagje!

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

25 Augustus 2013 | Nederland, Gameren

Nog maar 1 dagje en dan vertrekken we richting Orlando.
De koffers zijn ingepakt en staan klaar voor vertrek.
De paspoorten, reispapieren, opladers, etc. zijn allemaal bij elkaar gezocht. Ofwel we zijn er klaar voor!

We vertrekken morgen om 13:15 vanaf Schiphol naar Orlando Sanford waar we om 18:10 lokale tijd zullen landen. Het is in Orlando 6 uur vroeger dus landen we Nederlandse tijd om 00:10, midden in de nacht. Even de huurauto ophalen en dan richting ons hotel. We verblijven in The Enclave Suites aan de Carrier Drive.

Op de planning staat:
- Seaworld
- Universall Studio's
- Island of adventures
- Shoppen in de diverse (outlet) malls
- Midgetgolf
- Kreeft eten bij restaurant Red Lobster

We hebben dus al genoeg op de planning staan om deze 9 dagen te gaan doen. We gaan genieten en houden jullie op de hoogte!

• 25 Augustus 2013 - 13:31

Broer Louis:

Geniet ervan!!

• 25 Augustus 2013 - 20:02

Robin, Nance En Kayleigh:

Have fun en geniet ervan. Maar dat zal wel lukken denk ik.

• 26 Augustus 2013 - 09:22

Ton En Cobie:

Heerlijk even genieten van alles wat jullie van plan zijn. Een hele goede reis is vaak het begin van een spannende vakantie. Geniet van alles want jullie hebben het verdiend.

Ton en Cobie

• 26 Augustus 2013 - 17:50

Cobie En Rien:

Hoi
    Als jullíe dit lezen zijn jullie al in de states.
    En hebben jullie de vlucht er op Zitten, en is het
    Genieten begonnen.veel plezier en we blijven jullie volgen.
    Gr.