Zondag 19 mei 2013 - Het besluit is genomen! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zondag 19 mei 2013 - Het besluit is genomen! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zondag 19 mei 2013 - Het besluit is genomen!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

19 Mei 2013 | Nederland, Gameren

Het besluit is genomen....we hebben besloten om dit jaar toch nog een keer richting Amerika te vertrekken. Na lang twijfelen is ons reisdoel Orlando geworden. Hier kunnen we een combinatie maken van pretparken, shoppen en relaxen. 2 jaar geleden hebben we Orlando ook al aangedaan bij onze combireis New York en Florida. Dit keer willen we wat meer doen in Orlando dan alleen shoppen. Op ons verlanglijstje staat o.a. Seaworld, Universall Studio's en natuurlijk staat shoppen er ook nog op.
We hebben gezocht naar een rechtstreekse vlucht, maar deze zijn er niet zoveel. We zijn dan ook bij Arkefly uitgekomen, omdat zij rechtstreekse vluchten hebben naar Orlando Sanford. We vliegen heen op maandag 26 augustus en zullen op dinsdag 3 september weer landen in Nederland. In Orlando slapen we in The Enclave Suites & Hotel. Hebben er nu al weer helemaal zin in, maar we moeten nog even wachten en wat dingen regelen en uitzoeken.