Woensdag 7 juli - Tusayan Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Woensdag 7 juli - Tusayan Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 juli - Tusayan Grand Canyon

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, Tusayan

Wat een dag hebben we weer achter de rug. Vanochtend hebben we eerst ontbeten in het Tusayan Cafe. We hadden vouchers om daar een ontbijtje te eten. we kregen 2 geroosterde sneetjes brood, een bakje met yoghurt, vers fruit, iets wat leek op creme cheese en jam voor op brood. Dus niet slecht, het smaakte ons erg goed. Morgen hebben we nog zo'n ontbijtje. Maar goed na het ontbijt weer richting Grand Canyon gereden, dit is ca. 10 minuten rijden, eerst nog even een broodje gehaald voor de lunch. Bij de ingang van het park stond een flinke wachtrij, maar gelukkig ging het uiteindelijk allemaal redelijk snel, dus op naar Parking E. Van daar uit zijn we naar de trail gelopen om de Grand Canyon een stuk af te dalen. Wat een uitzicht is dat! We hebben ruim 2 kilometer alleen maar afgedaald de Grand Canyon in. Af en toe kwam er een wolkje voor de zon wat wel heel erg fijn was voor de wandeling. Na 1,5 mijl, ongeveer 2,4 kilometer, was er een punt waar je naar het toilet kon en waar je even een broodje in de schaduw kon eten. Dit hebben we dus gedaan. Het was ook ver genoeg met de hitte om te lopen, dus zijn hier vandaan weer aan onze weg naar boven begonnen. Dit hebben we heel rustig aan gedaan en het grappige van alles is dat je steeds dezelfde mensen inhaalt of zij jou inhalen. Nadat we weer boven waren hebben we nog een eindje gelopen, maar we waren allebei wel moe van de wandeling dus zijn snel naar de auto terug gegaan. Even opfrissen in het hotel en daarna snel een hapje eten. Wat was dit ook weer lekker! Hadden allebei een steak met frietjes, groenten en salade vooraf. Nu zitten we met een volle buik op onze kamer en gaan we vanavond lekker op tijd naar bed, want morgen gaan we naar Las Vegas! De rit is ongeveer 450 kilometer, dus toch weer een paar uurtjes in de auto, dus willen wel op tijd vertrekken.

O ja, nog even 1 ding wat ik jullie niet wil onthouden. Hebben jullie ooit geweten dat Nederlanders heel gemakkelijk te onderscheiden zijn van andere mensen. We hebben er inmiddels een spelletje van gemaakt om te gokken of het wel of geen Nederlanders zijn. Erg grappig als je dan merkt dat je het 8 van de 10 keer ook nog juist hebt. De andere 2 keren zijn het meestal wel Europeanen.

• 08 Juli 2010 - 04:53

Nance:

Klinkt lekker die steak en salade, het is weer eens wat anders dan de Mac he ;)

Het spelletje van de Nederlanders eruit zoeken doen wij ook altijd. Hahahahaha.
    Op een of andere manier haal je ze er idd altijd uit :D

Ik wens jullie voor morgen een goede reis naar LV!
    Gaan jullie er nog een gokje wagen?

• 08 Juli 2010 - 06:02

Robin:

Heel veel succes in Las Vegas. Gok voor mij ook ff een paar dollar. Misschien dat ik geluk heb :D:D:D

• 08 Juli 2010 - 06:42

Cobie:

inderdaad zijn wij nederlanders heel herkenbaar in het buitenland.
    jullie zijn wel heel actief zeg.jullie hebben eigenlijk nog een week vakantie nodig als je thuis komt,om bij te komen van al die indrukken.een goede reis morgen,en als je de jackpot wint komen we ook hoor....we staan klaar. hahahaha.
    gr. mamsie

• 08 Juli 2010 - 09:31

Louis:

Zo net ff de koffers gepakt, dus wij kunnen zo het vliegtuig in als jullie vanavond bellen dat de jackpot is gevallen! Have fun en niet alles opgokken he ;-)

• 08 Juli 2010 - 17:54

Fred:

Tip van Flip; in Las Vegas kun je gratis parkeren in alle hotels en dat kan verdraaid handig zijn met de hitte om The Strip te bekijken. Neem ook een kijkje in de M&M winkel. Het beroemde bord "fabulous Las Vegas" vind je aan het einde van The Strip richting het vliegveld. Ben je al een keer bij Hooters geweest?

• 08 Juli 2010 - 19:15

he guys!!!
    Op dit moment zijn jullie flink met geld aan het gokken of vergokken!!!hahaha... Maarrrr...het belangrijkste is dat jullie het naar jullie zin hebben...en dat geloof ik wel zo te zien!!!
    Heel veel plezier vanavond en natuurlijk heel veel geluk!!!
    We horen wel , hoe groot de jackpot was.....

Ciao ciao Willem , mona en Enzo xxx

• 08 Juli 2010 - 19:15

he guys!!!
    Heel veel plezier vanavond en natuurlijk heel veel geluk!!!
    We horen wel , hoe groot de jackpot was.....

Ciao ciao Willem , mona en Enzo xxx

• 08 Juli 2010 - 19:17

Mona:

fijn he twee x op het knopje drukken...hahaha..
    trillende handjes...Ciao

• 08 Juli 2010 - 20:06

Sleghie:

Hey luitjes, zo te lezen hebben jullie het nog steeds goed naar de zin daar.

Goed onthouden waar jullie die jackpot winnen, kan ik daar ook nog eens naar trug!!

Goeie trip verders!!