Dinsdag 6 juli - Tusayan Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 juli - Tusayan Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 juli - Tusayan Grand Canyon

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

07 Juli 2010 | Verenigde Staten, Tusayan

Nederland heeft gewonnen!!! Op naar de finale!!! We zijn vanochtend op tijd vertrokken uit Sedona zodat we de halve finale Nederland-Uraguay konden kijken. En het is nog gelukt ook. Om iets voor 9 uur reden we uit Sedona weg en om 10 over 11 waren we bij ons hotel Red Feather Lodge in Tusayan. Mooi hotel vlakbij de Grand Canyon. Maar goed snel inchecken, spullen uit de auto halen en op naar de kamer. Televisie aanzetten, een zender zoeken waar het voetbal op uitgezonden wordt en dan hoor je precies het volkslied van Nederland. Dat is nog eens timing he! Het was een superspannende wedstrijd, maar gelukkig hebben we gewonnen, dus op naar de finale. Volgens mij zitten er niet veel Nederlanders in het hotel, want heb niemand anders horen juichen en schreeuwen. Om half 2 maar eens onze kamer uit gekomen om even de omgeving te verkennen en een hapje te eten. Gelukkig zit de McDonalds tegenover het hotel dus de keuze was snel gemaakt. Verder even bij het visitor centre info gehaald over de Grand Canyon en de park pass gehaald. Je moet om bij de Grand Canyon te komen in het bezit zijn van een pas om het park in te komen, kost 25 dollar maar dan heb je ook wat om te zien. Dus op naar de Grand Canyon, wat is dat een prachtige natuur om te zien. Het is eigenlijk niet te omschrijven, maar het is gewoonweg gaaf! We zijn daar de rest van de middag gebleven en hebben in een restaurantje lekker spaghetti gegeten. Om 10 voor 8 gaat hier de zon onder en dit moesten we natuurlijk zien in de Grand Canyon! Heel romantisch hebben we samen op een rots gezeten en de zonsondergang bewonderd. Morgen mogen we nog een hele dag genieten van dit natuurwonder en dat gaan we ook zeker doen!

• 07 Juli 2010 - 05:15

Cobie:

hoi
    ja het was weer heel spannend he. maar we hebben het gered.op naar zondag.maar wat zullen jullie genieten van dat moois daar.en wat vliegt de tijd.zo dan ga ik maar eens aan het werk,dat moet ook doorgaan. liefs mamsie

• 07 Juli 2010 - 06:54

Nance:

What a view! Geniet maar van de mooie natuur :D

Tja, de wedstrijd was heel mooi en spannend! Ben benieuwd wat er zondag uit gaat komen ;) VIVA HOLLANDIA!

• 07 Juli 2010 - 10:09

Robin:

Wow zeg wat een mooie natuur daar. Ziet er echt gaaf uit.