Donderdag 15 juli - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Donderdag 15 juli - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Donderdag 15 juli - San Francisco

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

16 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Allereerst wil ik iedereen bedanken die steeds leuke reacties geven op de verslagen die we plaatsen! Sommigen zijn er wel heel vroeg bij. Gisteren had ik nog niet eens de foto's geupload en de eerste reactie was al binnen (Ja Nance dat was jij!). Maar goed vandaag nog lekker een dagje in San Francisco voor de boeg. We hadden lekker de wekker een keer niet gezet, maar toch werden we om 8 uur spontaan wakker. Maar we konden het vandaag rustig aan doen, dus op ons gemak aangekleed en ontbijtje gegeten bij Starbucks (het ontbijt in het hotel valt weer tegen!). Om half 10 maar eens richting de Uggs store gelopen om daar een paar Uggs te scoren. Maar natuurlijk stond er weer meer dan 1 leuk paar, dus maar 2 paar meegenomen. Even passen en meten in de koffer, maar dat gaat wel goed komen. Vervolgens door gelopen naar de Toysstore om te kijken of er nog Transformers te vinden waren. Geen Transformers maar wel comics over Transformers, dus dat is ook goed! Allebei blij terug naar de hotelkamer om de spullen daar even terug te brengen, want we gaan natuurlijk niet de hele dag ermee sjouwen! Op naar Chinatown! De "gate to Chinatown" is vlakbij ons hotel dus kunnen dit weer makkelijk lopend af. Wat is dat een andere sfeer waar je in terecht komt. Erg grappig om ook al die winkeltjes te zien met alleen maar toeristische Chinese spullen. Na Chinatown hebben we een hamburgertje gegeten bij McDonalds om vervolgens door te lopen naar Japantown. Helaas was dit wel aan het andere eind van de straat en de straten zijn hier niet zo kort. Dus na zeker een 40 minuten lopen kwamen we aan in Japantown. Weer een hele andere sfeer dan Chinatown en ook weer heel erg grappig om te zien. Zag je in Chinatown heel veel gebouwen verbouwd naar Chinese stijl, zag je dit in Japantown veel minder. Wel hadden ze hier wel weer de typische Japanse spullen in de winkeltjes liggen en ongelooflijk veel Japanse restaurantjes. Rond 4 uur waren we weer terug in het hotel. Even een boekje pakken om lekker nog even in de zon te lezen op Union Sqaure. Tot half 6 hebben we in de zon kunnen zitten, maar toen verdween de zon achter de gebouwen, dus tijd om te gaan eten. Om de dag goed af te sluiten hebben we bij een Japans grill tentje lekker wat te eten gehaald. Morgen gaan we richting Carmel, waar we 1 nachtje zullen blijven om daarna nog 2 nachten in San Luis Obispo te zijn. Daarna vertrekt ons vliegtuig op maandag alweer naar Schiphol! Wat gaat de tijd opeens snel, maar wat hebben we al ongelooflijk veel beleefd en mogen bewonderen!

• 16 Juli 2010 - 05:31

Robin:

Volgens mij hebben jullie alweer mooi weer gehad zeg. Ik ben echt benieuwd naar alle foto's en videoverslagen van jullie.

• 16 Juli 2010 - 06:21

Cobie:

alsof je in een andere wereld bent.ja,het schiet al aardig op.maar hier is het ook nog steeds mooi weer,en dat scheelt.en je hebt een wereld ervaring waar je nog jarenlang op terug kunt kijken.
    gr. mamsie

• 16 Juli 2010 - 06:23

Louis&Renske&Stijn&:

Inderdaad wij sluiten ons helemaal aan bij Robin! Kan niet wachten tot jullie terug zijn met alle foto's en video's...voor jullie minder leuk, want dan zit het er alweer op natuurlijk...
    Het gaat trouwens erg goed met Joey en Roxy, maar ze missen jullie wel...

• 16 Juli 2010 - 06:57

Nance:

Ook ik sluit me aan bij Robin, Louis, Renske en Stijn! Ben benieuwd naar de foto's en de film natuurlijk :)

Ik was er idd vroeg bij gister, maar dat kwam meer omdat Robin er al zo vroeg uit was omdat hij moest gaan werken ;). En wat doe je dan als je wakker bent? Juist eerst jullie blog spotten :lol: !

Het is super om jullie reis te volgen. Jammer dat jullie terugreis alweer bijna is aangebroken.... Maar eerst nog een aantal dagen lekker genieten daar!!!

• 16 Juli 2010 - 08:58

Cynthia:

Hoi Lieverdjes!!! Wat een geweldig reisverslag, helemaal leuk!

Jullie trouwalbum is klaar!!! Ben erg benieuwd of jullie het net zo leuk vinden als ik ;)

Woensdag afspreken?

Have fun en genietse xx

• 16 Juli 2010 - 20:01

Jan Schreurs:

De laatste dagen breken nu aan dus geniet nog maar even extra. En voor straks een goede reis terug. We zien elkaar wel weer in Nederland of anders Oostenrijk Groeten Jan