Woensdag 14 juli - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Woensdag 14 juli - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 juli - San Francisco

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

15 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Daar zijn we weer! Wat hebben we weer een vermoeiende maar mooie dag achter de rug. Vandaag zijn we over de Golden Gate Bridge gefietst. Na het ontbijt zijn we naar Fisherman's Warf gelopen. Heuvel op, heuvel af, maar na ongeveer 3 kwartier waren we bij het punt waar we onze fietsen konden ophalen. Snel op pad richting de Golden Gate Bridge. Dit was zeker nog 20 minuten fietsen, maar wel heel gaaf langs het water. Onderweg lag er nog een zeeleeuw heerlijk te zonnen, dus maar even op de foto gezet. Het is echt heel gaaf om op de Golden Gate te fietsen, alleen wel erg jammer van de drukte en de voetgangers die niet voor de fietsers aan de kant gaan. We hadden een mooi uitzicht op Alcatraz en de skyline van San Francisco. In Sausalito hebben we heerlijk een pizza gegeten en vervolgens een heerlijke koffie gehaald bij Starbucks. Om kwart voor 3 ging de ferry weer terug naar pier 39 in San Francisco. Gelukking waren we op tijd in de rij gaan staan en konden we nog mee met de ferry. Vanaf de ferry hebben we een ongelooflijk mooi uitzicht op Alcatraz en de Golden Gate. Onderweg stak nog even een zeeleeuw zijn kopje boven het water uit. De tocht duurde ongeveer een half uurtje, maar wat een winderig tochtje was dit. Terug bij pier 39 was er geen zeeleeuw te bekennen, terwijl er normaal gesproken toch een hele hoop moeten liggen hier. Gelukkig hadden we er al 1 gezien op de heenweg en vastgelegd op foto. Nadat we de fietsen hadden ingeleverd zijn we nog even de winkeltjes gaan bekijken bij Fisherman´s Warf. Wat zijn deze toch weer heerlijk toeristisch, in alle winkeltjes kun je kleding kopen met San Francisco erop, niet te geloven gewoon! We hebben ook nog even lekker vis gegeten, tja wat moet je anders eten zo dicht bij het water. Daarna weer dat hele eind terug lopen over de heuvels, maar wel heel mooi want je loopt door de normale woonwijken van San Francisco. Je ziet hier geen toeristische winkeltjes, maar puur de huizen en mensen uit San Francisco. Morgen willen we Chinatown gaan bekijken. Zijn benieuwd wat dat ons gaat brengen........

• 15 Juli 2010 - 03:34

Nance:

Klinkt weer als een hele mooie dag!

Gaan jullie ook nog naar Alcatraz of laten jullie dat voor wat het is?

Veel plezier in Chinatown!

• 15 Juli 2010 - 04:08

Caroline En Sébastien Pex:

Hi Nance,
    Je bent er weer vroeg bij. Alcatraz laten we voor wat het is. We hebben het vanaf de ferry gezien. Morgen in ieder geval Chinatown, misschien Japantown en Little Italy ook nog wel. En natuurlijk Uggs kopen!

• 15 Juli 2010 - 05:23

Robin:

Ik lees dat jullie alweer een mooie dag hebben gehad. En ben benieuwd hoe Chinatown is. Maar dat zullen we morgen wel weer horen.

• 15 Juli 2010 - 05:26

Cobie:

wat een uitzicht hebben jullie daar.en het filmen lukt ook goed?zijn heel benieuwd wat er allemaal op staat.fijn zonnige dag.gr.mamsie

• 15 Juli 2010 - 16:19

Martijn En Martine:

Buurtjes!!

Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken zeg!! GEWELDIG!!
    Hele leuke verhalen en we zouden er ook zo naar toe willen!! haha!!

Geniet er nog lekker van!! Onwijs veel plezier samen! En tot de volgende reactie!!

Enne.. uiteraard zijn we heeeel benieuwd als jullie terug zijn naar alle verhalen!! Dan drinken we der eentje op!!

Groetjes,
    De buurtjes