Maandag 15 augustus 2011 - Midgetgolfen in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Maandag 15 augustus 2011 - Midgetgolfen in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Maandag 15 augustus 2011 - Midgetgolfen in Orlando

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Zo daar zijn we dan weer vanuit Orlando, waar we weer een heerlijk dagje achter de rug hebben. We hebben gisteravond nog besloten om niet naar Kennedy Space Center te gaan. We gaan het vandaag een dagje lekker rustig aan doen en relaxen. Eerst maar eens lekker uitslapen tot kwart voor 9 (de wekker ging af). Daarna even ontbijten met een bageltje. Alles lekker relaxed, het is weer een hete dag. We gaan vandaag even een stukje richting het zuiden de International drive rijden. Hier ligt ook de tweede Orlande Premium Outlet aan, dus laten we daar maar even een tussenstop maken. Ze hebben hier ook een Toys R Us outlet store, dus Sebas heeft wat extra Transformers gekocht. Verder nog wat shirtjes gekocht en daar is het bij gebleven. We moeten ook niet meer te veel kopen, want dat past het niet meer in onze koffers. We hebben ook maar gelijk even een hapje gegeten hier, dan hebben we dat ook maar weer gehad. Omdat we alles wel gezien hadden zijn we weer lekker terug gegaan naar het hotel om een duik te nemen in het zwembad. We hebben lekker even gezwommen en zaten denk ik nog geen uur aan het zwembad of er viel weer een lekkere tropische bui, denk dat we nu al zo'n 7 buien hebben gehad sinds we in Orlando zijn, maar ja we hebben wel vakantie!!! Dus maar weer snel naar de kamer om te wachten tot het stopt. Gelukkig hebben we een grote kamer met nog een apart zitje dus zijn we niet op het bed aangewezen. Na de bui zijn we naar de Hawaiian midgetgolf gereden. Dit is een midgetgolfbaan in Hawaiiaanse stijl. Erg grappig om een keer zo te spelen, maar ook erg warm. Na deze mooie golfwedstrijd (Caro heeft gewonnen) zijn we weer terug gereden naar het hotel. In het hotel zit een restaurant waar je lekker kunt eten, gisteren ook gegeten, dus gaan we even een hapje eten. Als toetje nog even een ijsje en koffie en nu is het half 8 en zitten we in de lobby op internet, zodat we dit weer op onze blog kunnen zetten. We willen zo nog even lekker een duik in het zwembad nemen, want na de buien hier is het nog steeds even warm als daarvoor. Het zwembad is trouwens tot 12 uur 's nachts open, dus we kunnen nog wel even een paar duiken nemen. Morgen gaat onze vakantie verder richting Fort Myers. Volgens de navigatie ongeveer 365 km. rijden, dus willen we op tijd vertrekken. In Fort Myers is het de vraag hoe snel we weer beschikken over gratis wifi, maar hoop snel genoeg om jullie weer op de hoogte te houden van onze belevenissen.

• 16 Augustus 2011 - 05:08

Nance:

Lekker hoor een beetje shoppen en zwemmen! Heerlijk als je zo kunt relaxen :)

Veilige reis naar Ft. Myers gewenst!

• 16 Augustus 2011 - 05:14

Robin:

Heerlijk zeg. Zo lekker de dag doorbrengen. Prettige reis naar Fort Myers.

• 16 Augustus 2011 - 07:42

Manfred:

Het is inmiddels ook hurricane season (juni t/m november) in Florida, vandaar de regenbuien.

Voor straks in Fort Myers of op weg naar Key Largo: Corkscrew Swamp Sanctuary in Naples.

• 16 Augustus 2011 - 08:13

Cobie:

hoi.hier is het vandaag redelijk mooi weer.we gaan vandaag relaxen in een wellnes,de veluwse bron.
    kijken hoe dat bevalt,het is tenslotte de eerste keer.
    maar we hebben vrijkaartjes,vandaar.
    jullie genieten nog steeds,en kopen er op los hahaha.maar we hebben vakantie.fijne en goede reis vandaag en blijf vooral schrijven,want we kijken er iedere dag naar uit.
    gr. mamsie