Zondag 21 augustus 2011 - Ritje naar Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zondag 21 augustus 2011 - Ritje naar Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zondag 21 augustus 2011 - Ritje naar Miami Beach

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

22 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag gaan we richting Miami Beach, onze laatste stop voordat we weer richting huis moeten. Het is maar 1,5 uur rijden, dus slapen we eerst nog even lekker uit. Op een of andere manier hebben we allebei onrustig geslapen vannacht, om 1 uur waren we allebei al klaar wakker en om 2 uur heeft Sebas nog maar even de airco aangezet omdat het zo warm was. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen tot kwart voor 9. We hebben eerst al onze spullen ingepakt en ingeladen om vervolgens uit te checken. Omdat we toch een ontbijtje eten bij Starbucks hoeven we nu niet meer terug naar het hotel, maar kunnen we direct richting Miami rijden na het ontbijt. Om half 11 zijn we dan op weg naar Miami, rond kwart voor 12 zijn we al in Miami, waar we in de file terecht komen, er is een ongeluk gebeurd en alles moet van 3 banen naar 1 baan. Gelukkig voor ons is het net pas gebeurd en zijn we snel langs dit obstakel. Om iets over twaalven checken we in bij het Dorchester Hotel. Onze kamer is al klaar en kunnen dus direct onze spullen op de kamer dumpen. We zitten hier dichtbij een winkelstraat, Lincoln road, waar alleen voetgangers kunnen komen. We lopen even hierheen om iets te eten. Natuurlijk bekijken we ook gelijk even wat winkeltjes hier. Op de terugweg naar het hotel kijken we nog even waar we het makkelijkste het strand op kunnen lopen. Dit is maar 1 blok verder dan waar ons hotel zit, dus om de hoek zullen we maar zeggen. Dus bikini en zwembroek aan en lekker nog even naar het strand. Na een duik in de zee valt het ons op dat er wel erg veel kwallen hier zwemmen, dus maar weer snel naar het strand. Daarna zijn we ook niet meer het water in geweest omdat de kwallen zelfs aanspoelden aan het strand, maar ja daar doe je nu eenmaal niets aan. Hopen dat het morgen beter is en minder kwallen. We hebben vanavond heerlijk bij een Italiaanse restaurantje gegeten, echt super lekker. Is zeker voor herhaling vatbaar en gelukkig zijn we hier nog 2,5 dag, dus dat wordt nog lekker eten......... Na het eten nog even een rondje gelopen op Lincoln road. Het is hier net een boulevard met "zien en gezien worden", echt geweldig om al die mensen voorbij te zien paraderen. We hebben weer gratis wifi in het hotel dus kunnen we lekker op de kamer dit verslag schrijven en het op ons blog zetten. Morgen, nou ja eigenlijk nu al, is Sebas jarig dus mag hij kiezen wat we gaan doen en waar we eten. Geloof dat er tot nu toe op de planning staat om uit te slapen, naar het strand te gaan en te eten bij het Italiaanse restaurantje............wat we nog meer doen kunnen jullie morgen weer lezen :-)

• 22 Augustus 2011 - 05:02

Robin:

Sebas van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van :)

• 22 Augustus 2011 - 06:41

Manfred & Bries:

Happy Birthday!

Is het lekkere Italiaanse restaurant toevallig Carrabba's?

Geniet nog lekker van jullie laatste dagen in Florida!

• 22 Augustus 2011 - 06:44

Cobie:

het weer is nu wel lekker bij jullie zo te horen.
    nog even relaxen voor jullie terug keren naar een nu mooi weer holland.
    maar breng nog maar wat zon mee hoor.
    sebas van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag en caroline ook van harte met je mannetje.
    gr. van ons

• 22 Augustus 2011 - 07:01

Nance:

Lekker hoor, nog ff een paar dagen luieren op Miami!

Sebas van harte :)

• 22 Augustus 2011 - 12:46

Dick & Pieta:

Caroline en Sebas,
    Wat een leuke spannende verhalen elke dag. Geniet er nog een paar dagen van.
    Namens ons allemaal van harte gefeliciteerd met Sebas zijn verjaardag.

• 22 Augustus 2011 - 13:16

Sebas:

Dank jullie wel allemaal voor de reacties! We gaan er een mooie dag van maken.

@ manfred: nee, het heet Risonella's. Erg goed, heeft ook een hoge score op tripadvisor. Thanks nog voor alle tips, veel zijn er gebruikt;-)