Dinsdag 16 augustus 2011 - Op naar Ft. Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 16 augustus 2011 - Op naar Ft. Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 16 augustus 2011 - Op naar Ft. Myers Beach

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

19 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

OEPS, HEB PER ONGELUK HET VERSLAG VAN DINSDAG 16 AUGUSTUS VERWIJDERD.GELUKKIG HEB IK ALLE VERSLAGEN OOK IN WORD OPGESLAGEN DUS HIER IS HET WEER TERUG OP ONS BLOG! HELAAS ZIJN OOK DUS ALLE REACTIES DIE WE AL HADDEN OP DIT VERSLAG WEG, DUS WIE WIL MAG ER WEER REACTIES BIJ SCHRIJVEN.

We hebben vandaag een heerlijk dagje achter de rug. Vanochtend om half 8 ging de wekker al want vandaag gaan we richting Fort Myers. Spullen pakken en in de auto doen, ontbijten, uitchecken, tanken en off we go! Het is volgens de navigatie ongeveer 365 kilometer rijden naar Fort Myers Beach. Onderweg maken we nog even een stop om te plassen en iets te drinken te halen. Om 13.15 uur komen we aan in Fort Myers Beach, het heeft hier blijkbaar nog flink geregend want er liggen enorme plassen langs de kant van de weg. Na de Estero boulevard verder af te rijden komen we bij ons hotel aan, het Outrigger Beach Resort. Het resort ligt direct aan zee, dus kunnen we lekker naar toe lopen. Maar eerst even de spullen uit de auto halen en even lunchen voordat we naar het strand gaan. Eenmaal op het strand duiken we direct de zee in, het water is heerlijk en we drijven lekker een tijdje rond. Het is helemaal niet druk op het strand. Het strand is echt een wit zandstrand zoals je dat kent van de plaatjes in de reisboeken, wat een geweldig ervaring! We zijn alleen de zonnebrand vergeten en die hebben we toch echt wel nodig dus loopt Caro even terug naar de kamer om deze te halen. Om 17.00 uur is het voldoende geweest in zee en op het strand dus gaan we terug richting onze kamer om een douche te nemen. We zijn net 2 zoute haringen van in de zee dobberen. Eens even kijken waar we vanavond zullen gaan eten. We besluiten om een stukje terug te rijden naar het "centrumpje" van Fort Myers Beach. Hier vinden we al snel een tentje waar we kunnen eten. Helaas kunnen we niet de zon in de zee zien zakken omdat er vandaag een grote wolk voor de zon hangt op het tijdstip van zonsondergang. Hopelijk kunnen we morgen wel de zonsondergang zien. Morgen willen we naar Sanibel Island gaan om daar lekker een dagje te genieten. Di is trouwens het eerste hotel waar we gratis wifi op de kamer hebben dus dat is wel weer heel relaxed, hoeven we niet steeds te zoeken naar gratis wifi. Nu zo lekker slapen en dan morgen weer een dagje genieten. O ja die zonnebrand heeft wel iets geholpen, maar toch voelen we ons momenteel 2 kreeften, hopen dat het na een nachtje slapen weer fijner aanvoelt..................