Nog 1 nachtje slapen........... - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen........... - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...........

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

08 Augustus 2011 | Nederland, Gameren

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, we vertrekken naar New York City! Om 10.45 vertrekken we vanaf Schiphol naar New York City. Het is een vlucht van ongeveer 8,5 uur dus morgenavond om 19.30 staan we in New York op onze koffers te wachten. Het is in New York 6 uur vroeger dus hebben we nog een hele middag voor de boeg. De taxi naar het hotel in New York hebben we vooraf al geboekt. We hoeven dus niet eerst nog op zoek naar vervoer naar het hotel. Rond 16.00 uur (lokale tijd) zullen we bij het hotel afgezet worden, als we tenminste normaal door het verkeer komen. Inchecken, koffers droppen en op naar........, naar wat eigenlijk, er is zoveel wat we willen zien en doen in New York, dus wie weet wat we morgen als eerste gaan doen. Jullie houden dit van ons te goed, dus maar goed ons blog in de gaten houden!

• 08 Augustus 2011 - 20:00

Nance:

Een hele goede reis toegewenst!