Dinsdag 13 juli - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 13 juli - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13 juli - San Francisco

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

14 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn we in San Francisco aangekomen! Na een rit van bijna 3 uur kwamen we rond half 1 aan bij ons hotel, Adante, in San Francisco. We zijn San Francisco via de Oakland Bay Bridge, in de verte hebben we de Golden Gate Bridge al zien liggen. Deze gaan we morgen op de fiets rijden om vervolgens met de ferry terug te gaan. Rond half 1 waren we dus bij het hotel en gelukkig was er al een kamer vrij en konden we dus gelijk inchecken. Het parkeren van de auto was een ander probleem. Maar natuurlijk heeft het hotel van dit probleem een mooie opbrengst weten te maken. Je kunt namelijk via het hotel je auto ergens laten parkeren, vraag me niet waar, voor 30 dollar per dag/nacht. Je hebt weinig andere keuzes dus doe je dit maar om van het parkeerprobleem af te zijn. Gelukkig zitten we dicht bij Union Sqaure en kunnen we het meeste met de benenwagen af, dus geen auto nodig! Nadat we de spullen op de kamer hebben gezet zijn we gelijk maar eens op onderzoek uitgegaan. Na 2 blokken lopen kwamen we al aan op Union Square. Hier hebben we eerst maar eens een hotdog gehaald bij zo'n verrijdbaar tentje dat op het trottoir staat, erg grappig. Omdat het vandaag maar een halve dag in San Francisco is voor ons hebben we besloten om eerst maar eens de winkels te bekijken. We zijn natuurlijk ook even op zoek gegaan naar de Uggs store (Patricia, we zitten echt om de hoek van de Uggs store!). Wat hebben ze daar gave schoenen! Na de rest van de middag gewinkeld te hebben wilde ik toch nog even terug naar de Uggs store om schoenen te halen, maar helaas was deze inmiddels gesloten. Hebben we ook nog eens de pech dat ze morgen een inventarisatie dag hebben dus pas donderdag kunnen we er weer heen. Het is maar goed dat we hier 3 nachten zijn. 's Avonds koelt het hier wel heel erg snel en hard af, dus een vestje is niet verkeerd om bij te hebben. Wij wisten dit natuurlijk niet en liepen gewoon vrolijk in ons t-shirtje rond, dus hebben toen uit nood maar een vestje gekocht. (Op zich niet zo heel ververelend hoor!) Nu zijn we net terug in het hotel waar we op de vijfde verdieping zitten met uitzicht op een muur die ongeveer 5 meter verder staat. Verder is de kamer op zich wel netjes en ongeveer net zo groot als onze slaapkamer thuis, alleen zit er nu nog een badkamer in ook...... Op naar morgen, dan gaan we lekker fietsen!

• 14 Juli 2010 - 05:49

Cobie:

zo te horen word dit ook weer 1 van de hoogtepunten op jullie reis.en dat winkelen was volgens mij ook niet zo vervelend.gr.mamsie

• 14 Juli 2010 - 06:13

Louis:

Gaat helemaal top worden in San Francisco zo te lezen. Ik heb trouwens Joey en Roxy een knuffel gegeven namens jullie. Groetjessss

• 14 Juli 2010 - 06:52

Nance:

Vervelend die UGGS-store, ik zou het ook wel weten als ik daar zou zitten :)

Jammer van het uitzicht van de hotelkamer, maar goed, je bent er alleen om te slapen ;)

Geniet morgen van de fietstocht over de Golden Gate, lijkt me echt heel gaaf!!!

• 14 Juli 2010 - 09:42

Robin:

Lijkt me een hele mooie stad. Vergeet natuurlijk niet naar Alcatraz te gaan. Dat lijkt me echt gaaf :D

• 14 Juli 2010 - 20:02

Ton En Cobie:

Jullie zullen nu wel op de fiets zitten en over de Golden Gat Bridge fietsen. Zo maak je nog eens wat mee in zo´n wereldstad. liefs Ton en Cobie