Dag na de bruiloft - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dag na de bruiloft - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dag na de bruiloft

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

25 Juni 2010 | Nederland, Gameren

De bruiloft hebben we er inmiddels al weer op zitten. Wat gaat de tijd snel op zo'n dag. We hebben ons best gedaan om van alles te genieten, maar opeens was het al laat en tijd om het feest te beeindigen. Iedereen bedankt voor de geweldige dag die wij hebben mogen hebben! Nog 2 dagen en dan vertrekken we naar Los Angeles! We zullen jullie op de hoogte houden.

Namens Roxy en Joey moeten we ook iedereen bedanken voor al het lekkers en leuks wat zij hebben ontvangen voor hun trouwen. Ze hebben dan ook nog even tussen al hun trouwfoto's gekeken en hebben nog een paar leuke foto's gevonden om te laten zien. Je kunt zien dat zij het ook zwaar hebben gehad op hun feestje, maar er ook zeker van hebben genoten. Uitgeput van het feest zijn zij als een blok in slaap gevallen..........

• 25 Juni 2010 - 18:26

Robin En Nance:

Hey newly weds!

Wat leuk dat de katten de boel voor jullie hadden versierd :D

Het was een fantastisch feest en jullie zagen er super uit!!! Ook wij hebben van jullie dag genoten :D

• 26 Juni 2010 - 15:11

Cobie:

je kunt zien dat ze op hun baasjes lijken.kunnen ook heerlijk slapen.fijn dat we even in hun prive fotoboek hebben mogen kijken. bedankt daarvoor.
    gr. cobie