Nog 11 dagen tot onze bruiloft................ - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen tot onze bruiloft................ - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen tot onze bruiloft................

Door: caroensebas

13 Juni 2010 | Nederland, Gameren

Nog 11 dagen tot onze bruiloft......
en nog 15 dagen tot onze huwelijksreis. De voorbereidingen zijn nog in volle gang, eerst de bruiloft die in goede banen moet verlopen en daarna natuurlijk al heel snel de huwelijksreis waar de nodige voorbereidingen voor getroffen moeten worden. Maar we mogen niet klagen, tot nu toe zijn alleen de ringen in de verkeerde kleur binnen gekomen, gelukkig kon dit snel verholpen worden en hebben we de juiste ringen alweer binnen. Dus hopen dat het ook hier bij blijft en dat er niet nog vervelende dingen gebeuren in de korte tijd die we nog hebben tot de bruiloft en de huwelijksreis...............

• 19 Juni 2010 - 10:13

Cobie:

wat leuk zo'n web-log.we gaan jullie zeker volgen op jullie huwelijksreis.
    pa en ma

• 20 Juni 2010 - 12:18

Robin En Nance:

Super! Wij zetten jullie blog bij onze favorieten ;)

We zullen jullie verhalen elke dag gaan lezen :D