Vrijdag 2 juli - Reis Carlsbad naar Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Vrijdag 2 juli - Reis Carlsbad naar Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Vrijdag 2 juli - Reis Carlsbad naar Tucson

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

05 Juli 2010 | Verenigde Staten, Tucson

Vandaag hebben we circa 700 kilometer gereden, we zijn van Carlsbad naar Tucson gereden. Hele mooie omgeving om in te rijden, maar wat een hitte. Je rijdt namelijk door de woestijn, op sommige plaatsen was het bijna 45 graden, nee dit is niet gelogen. Het woestijnlandschap was wel mooi om te zien, voor namelijk zand met cactussen en ander groen. Tot 2 keer toe kwamen we “in the middle of nowhere” border patrol tegen. Dan moet je stoppen en kijken ze even je auto in, wij hadden het geluk dat we 2 keer zo mochten doorrijden. Andere auto’s werden onderzocht en moesten de bestuurders papieren laten zien. Wel raar om dat te ervaren als je al kilometers achter elkaar rijd met dezelfde auto voor en achter je, maar het zal wel nodig zijn. In Tucson aangekomen zijn we gelijk naar het hotel gegaan. We zitten gewoon in een Hilton, grappig he. Het enige nadeel van het hotel is dat we moeten betalen voor internet dus dit verslag zullen jullie pas later lezen als we weer ergens gratis internet hebben gevonden.

• 05 Juli 2010 - 03:44

Nance:

45 graden?! Wat een hitte zeg!
    En wat een kilometers hebben jullie al afgelegd zeg :)

Leuk te lezen dat jullie volop genieten van jullie vakantie!

• 05 Juli 2010 - 05:31

Robin: