Woensdag 30 juni - Carlsbad - Reisverslag uit Carlsbad, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Woensdag 30 juni - Carlsbad - Reisverslag uit Carlsbad, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 juni - Carlsbad

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

01 Juli 2010 | Verenigde Staten, Carlsbad

Vandaag zijn we aangekomen in Carlsbad, zoals in ons eerdere reisverslag te lezen is waren we hier rond 11 uur. Gelukkig was er voor ons al een kamer gereed dus konden we gelijk onze spullen droppen. Hierna zijn we het centrum van Carlsbad ingelopen. Het is een heel karakteristiek stadje met veel boetiekjes en antiekwinkeltjes. Geen McDonalds of Burger King te bekennen hier! Ons hotel, Best Western Beach View Lodge, zegt eigenlijk al genoeg. We zitten namelijk aan het strand, vanaf ons balkonnetje kunnen we de zee zien. Nadat we vanmiddag een hapje gegeten hadden hebben we lekker een handdoek opgehaald bij het hotel en zijn we naar het strand gegaan. Hier hebben we tot 16.00 uur heerlijk gezeten. Helaas liet vandaag de zon het af weten, maar de temperatuur is gelukkig wel oke. Daarna heerlijk bij een restaurantje fish and chips gegeten! En ja, ja, daarna nog een koffie gedronken bij Starbucks. Zelfs ik, Caroline, ben binnen 2 dagen tijd al verslaafd aan de koffie Vanilla Latte van Starbucks, het moet niet gekker worden! En nu zitten we met een dikke buik na te genieten op het balkonnetje van onze kamer. Op naar morgen naar een bezoek aan Sea World in San Diego!

• 01 Juli 2010 - 05:27

Robin:

Lekker he die koffie van Starbucks. Ik vindt het ook al fantastisch.
    Pas maar op dat je niet verslaafd aan wordt. :D

• 01 Juli 2010 - 06:59

Nance:

Hey Caroline en Sebas,

Leuk om jullie blog te volgen! Ik had gelezen dat Best Western Beach View Lodge een knus hotel is en dat de vele hotels in Carlsbad aan de kuststrook zijn gebouwd, super :)

Tja, wat valt er te zeggen over Starbucks?! Heerlijk toch! Geniet van jullie trip :D

• 01 Juli 2010 - 10:30

Cobie:

hoi
    wat leuk om dit alles te lezen en te volgen.hopelijk lukt het je om iedere dag toch even een stukje te schrijven.we genieten zo toch stiekem een beetje mee.het ziet er geweldig uit bij die studio.en jij aan de koffie????? het moet inderdaad niet gekker worden.wat heb je nog meer voor verrassingen voor ons in petto?veel plezier weer vandaag en een beetje zon.
    hier word het morgen 37 graden!!!!.daar word je ook niet vrolijk van.
    gr. mamsie

• 01 Juli 2010 - 10:35

Joey En Roxy:

heee wat zien wij nou.zijn jullie echt zover weg?????het lijkt ons daar wel erg gaaf,zijn daar ook poezen en katten beesten?wil je daar een foto van maken,lijkt ons wel leuk om eens een echt Amerikaanse kat te zien.zijn die anders dan wij?
    maak je om ons maar geen zorgen,wij worden heerlijk verwent.we gunnen jullie zo'n reisje wel.
    lieve knuffel van ons.
    gr. joey en roxy

• 01 Juli 2010 - 20:33

Noud En Ellen:

Lekker hoor, aan het strand zitten. Morgen wordt het hier 35 graden dus volgens mij zit je daar veel beter... Mooie pretkop bij die Transformers, goed bezig!!!! Viel spass nog en een mooie wedstrijd morgen.....

• 02 Juli 2010 - 04:04

Caroline En Sébastien Pex:

Lieve Roxy en Joey,
    We maken ons geen zorgen over jullie, maar missen jullie wel. We hebben nog geen katten hier gesignaleerd, wel veel honden. Denk dat de katten hier net zoals jullie vooral binnen blijven...... Mochten we er eentje tegen komen dan maken we een foto en laten we die zien als we weer thuis zijn!