Vrijdag 26 augustus 2011 - Terug in Nederland - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 augustus 2011 - Terug in Nederland - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 augustus 2011 - Terug in Nederland

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

26 Augustus 2011 | Nederland, Gameren

We zijn weer veilig thuis aangekomen! Op Schiphol stonden Louis en Stijn ons al op te wachten. Echt leuk om te zien hoe blij zo'n klein mannetje kan zijn om je weer te zien. We hebben een goede, rustige vlucht gehad. Alleen boven Groenland hebben we een beetje turbelentie gehad, maar gelukkig geen last gehad van orkaan Irene. Om 12.29 uur zijn we geland in Amsterdam. We moesten nogmaals door een paspoortcontrole voordat we onze koffers konden gaan halen. Gelukkig zijn al onze koffers goed aangekomen en zijn we verder niet aangehouden, dus alles wat we hebben gekocht is goed in Nederland gekomen. Onze taxi staat dus al op ons te wachten dus zijn we zo weer thuis, waar Sebas zijn ouders ons ook staan op te wachten. Ze zijn toch maar gebleven tot we weer terug waren van vakantie, wat wel heel erg leuk is! Om half 4 gaan we toch maar even 2 uurtjes slapen, we hebben in het vliegtuig weinig geslapen, eigenlijk gewoon niet, alleen maar gedut. Dus kunnen die 2 uurtjes wel even gebruiken. Daarna maar proberen weer zo snel mogelijk in het ritme te komen, dus om 6 uur gewoon maar weer eten. 's Avonds komt de rest van de family ook nog even gezellig op bezoek om al onze verhalen te horen. Wat hebben we toch weer een geweldige tijd achter de rug in de VS! Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties! En tot de volgende keer!

• 26 Augustus 2011 - 12:27

Cobie:

ja het was gezellig gisteravond en o zo leuk om al jullie verhalen aan te horen,je krijgt gelijk zin om ook je koffers te gaan pakken.maar daar wachten we nog maar even mee.ik zal het wel missen om iedere ochtend even jullie verslag te lezen.
    gr. mamsie