Dinsdag 23 augustus 2011 - Cruisen Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 23 augustus 2011 - Cruisen Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 23 augustus 2011 - Cruisen Miami Beach

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

24 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Na een eerste nacht welke ongelooflijk rumoerig is geweest hebben we vannacht als een blok geslapen, misschien wel iets te vast. Gisterenavond hadden we nog even een melding gemaakt dat onze kamer niet was opgeruimd en hebben we gelijk gevraagd tot hoe laat de muziek normaal gesproken door gaat. Blijkt dat het in de weekenden altijd iets later wordt, maar zo laat als het zondagnacht was geworden is niet normaal. Dus als we er weer last van hebben dan moeten we dit even melden bij de receptie. Maar ja nu was alles om half 11 al rustig dus hebben we niet hoeven te klagen, gelukkig maar ;-). Allebei dus duf wakker geworden, maar wel lekker geslapen. Op naar een ontbijtje dan maar weer. Om half 10 hebben we ons ontbijtje al op, maar is het nog wel erg vroeg om al aan het strand te gaan liggen. Gisteren zijn wij bij een winkeltje geweest waar je ook longboards (soort skateboard) en beachcruisers (fiets) kunt huren. Sebas heeft al een tijdje het idee om zo'n longboard te kopen, dus laten we het dan in ieder geval eerst maar eens uit proberen. Dus op naar Fritz, zo heet het winkeltje, komen we daar 1 minuut over 10 uur aan hebben we nog geluk ook want de winkel gaat pas om 10 uur open. Sebas kiest een longboard uit om te proberen en Caro krijgt een mooie oranje beachcruiser om Sebas te volgen. Dus op naar de boulevard om lekker te cruisen. Het is maar goed dat we dit in de ochtend doen, want het zweet gutst bij Sebas van zijn hoofd af. Om 13 uur brengen we dan ook de spullen terug omdat het echt te heet begint te worden om je zo druk te maken. Sebas is helemaal enthousiast en besluit een longboard te kopen, we kregen nog een beetje korting omdat we de spullen eerst hadden gehuurd :-). Na deze aankoop en een hamburgertje bij McDonalds, op naar het strand. Helaas hebben we vandaag nog steeds last van kwallen, maar we beginnen al aardig door te krijgen hoe je het beste in het water kunt komen en hoe je ze kunt omzeilen. Vanavond weer lekker bij het Italiaanse restaurantje gegeten, echt zo heerlijk om daar te eten. Helaas is het voorlopig de laatste keer dat we daar kunnen eten, want morgenavond vliegen we weer naar huis. Aan de ene kant erg jammer, maar aan de andere kant ook wel weer lekker. Eind van de week, volgens de voorspellingen donderdag, zal orkaan Irene Florida aan doen. Met een beetje geluk komt Florida er nog goed mee weg en komt hij noordelijker in de VS pas aan land. Maar dan willen wij liever alweer veilig en wel thuis zitten. We hopen maar dat we er morgenavond als we opstijgen geen last van zullen hebben. Wellicht kunnen we morgen voordat we het vliegtuig instappen nog een verslagje op ons blog zetten, maar dat kunnen we niet beloven............dus misschien tot morgen en anders krijgen jullie het laatste verslagje uit Nederland.

• 24 Augustus 2011 - 05:27

Robin:

Lekker zeg zo'n dagje relaxen :). Hopelijk dat je geen last heb van Irene en alvast een prettige reis terug.

• 24 Augustus 2011 - 06:38

Cobie:

lekker even sportief bezig geweest,ja de tijd vliegt he als het leuk en mooi en gezellig is.maar nu 'irene'in aankomst is wil je daar ook wel weer weg.dat wil je volgens mij niet meemaken.als ik je niet meer spreek, fijne dag en een hele rustige en goede vlucht.gr.mamsie

• 24 Augustus 2011 - 07:10

Nance:

Save flight back!

• 24 Augustus 2011 - 07:11

Pieta:

Goede reis en wel thuis.XX

• 24 Augustus 2011 - 07:18

Taxi Schiphol:

Het is nog een beetje koffiedik-kijken waar Orkaan Irene aan gaat komen, maar het lijkt behoorlijk noordelijker te worden en ook pas zaterdag. Dus ik denk dat jullie mooi op tijd weg zullen zijn. Ik zie jullie in Amsterdam! Goede vlucht terug alvast!

• 24 Augustus 2011 - 07:18

Dick De Kerstman:

Zorg dat je klaar bent voor de winter in Zaltbommel, het is hier net december. Ben blij als mijn zonnetje weer terug is.

• 24 Augustus 2011 - 10:19

Ton En Cobie:

Goede reis terug en hopelijk zijn jullie Irene voor. Groetjes

• 24 Augustus 2011 - 12:05

Noud:

He Pexie, nog gefeliciteerd met je verjaring afgelopen maandag. Gaan we weer patat trakteren als je terug bent???
    Geniet nog ff en tot volgende week.

Groeten van je FB collega's.

• 17 Juli 2012 - 15:11

Jolanda Van Der Have:

hoi , ik heb jullie reisverslag zitten lezen , en moet zeggen dat ik er een paar leuke tips uit hebt gehaald voor onze vakantieplannen naar Miami.
    ook wij houden een reisblog bij van onze belevenissen , als jullie het leuk vinden om deze te bekijken , de link is www.jolanda.reislogger.nl . we gaan eerst a.s januari 4weken trekken door zuid afrika en daarna staat Florida op ons verlanglijstje .groetjes jolanda van der have