Maandag 22 augustus 2011 - Miami Beach Sebas jarig - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Maandag 22 augustus 2011 - Miami Beach Sebas jarig - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Maandag 22 augustus 2011 - Miami Beach Sebas jarig

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hieper de piep hoera!!! Vandaag is Sebas jarig! We hebben het gisteren al een beetje gevierd omdat het hier 6 uur vroeger is dan in Nederland, maar nu hebben we een hele dag nog voor ons. Vannacht jammer genoeg geen goede nacht gehad. We zitten met onze kamer schuin boven de bar van het hotel en aangezien de kamers hier best gehorig zijn en de muziek in de bar luid aan stond hebben we lekker mee kunnen genieten tot half 3 vannacht. Om half 3 ging dan eindelijk de muziek uit, waarna we eindelijk in slaap vielen. Daarna nog een keer wakker geweest omdat het enorm warm was op de kamer en de airco maar weer even aangezet, vervolgens weer een keer wakker omdat de airco nu wel erg veel kou de kamer in blies en herrie maakt. Uiteindelijk werden we om 9 uur wakker, omdat het op de kamer licht was geworden. Op naar een ontbijtje dan maar, ach laten we eens gek doen en dit bij de Starbucks halen ;-). Na het ontbijt nog even een rondje gelopen op Lincoln road (winkelstraat) om daarna alweer te lunchen met een hamburgertje. Hierna gaan we lekker richting het strand..........dus omkleden en lekker relaxen. Helaas zijn er nog steeds zoveel kwallen in de zee en is het dus niet relaxed zwemmen, maar met een beetje opletten kunnen we wel even dompelen in het water. Ook vandaag brengen we het er allebei goed vanaf en worden we niet gestoken of gebeten door een kwal. Er komen al wel snel donkere wolken onze kant op gedreven, maar gelukkig hebben we het de hele middag droog gehouden. Was eigenlijk wel even lekker dat er een beetje wolkjes voor de zon zaten, neemt die hitte een beetje af. Vanavond gaan we weer lekker eten bij het Italiaanse restaurantje van gisteren. We bestellen vandaag allebei een pizza. Mmmmmmm......... die was lekker! We hebben vandaag geproost op Sebas zijn verjaardag en dat we hier over 33 jaar maar weer mogen zitten........hi hi ben benieuwd of dat gaat lukken. Als toetje nog even langs de Starbucks, we hebben hier weer iets nieuws ontdekt de iced tea lemonade passion. Erg lekker en dorstlessend. Hier horen we dat de orkaan Irene morgen al hier wordt verwacht. We weten wel dat orkaan Irene Haiti en de Dominicaanse Republiek aardig getroffen heeft en dat hij eind van de week richting Florida zou komen. Nu wordt er al gezegd dat hij morgen hier komt, hopen dat hij toch nog even wacht tot wij weer terug zijn in Nederland. We wachten maar af wat het weer allemaal gaat doen, in ieder geval hebben we vandaag weer een mooie dag achter de rug!

• 23 Augustus 2011 - 03:55

Nance:

Balen dat jullie een minder goede nacht achter de rug hebben. Maar... Dan kun je op het strand nog ff bijtanken ;)

Leuk dat je zo je verjaardag viert in Miami en idd, dat je er over 33 jaar weer mag zitten :)

• 23 Augustus 2011 - 05:15

Robin:

Das zeker minder dat je geen goede nacht heb gehad, maar de vooruitzichten is dat Irene wss Florida met rust laat en zaterdag Georgia lastig valt :)

• 23 Augustus 2011 - 05:49

Cobie:

ja en dan is het alweer dinsdag en schiet het al aardig voor jullie op.maar als al die orkanen komen wil je daar helemaal niet meer zijn toch.
    gr. mamsie

• 23 Augustus 2011 - 07:56

Louis:

Geniet er nog even lekker van! Inderdaad hopen dat die orkaan lekker overwaait (figuurlijk dan). En jullie er geen last van hebben.

• 23 Augustus 2011 - 21:14

Cobie P.:

Hopen maar dat Irene nog even weg blijft. Geniet nog even van Florida.
    Groetjes van ons