Maandag 28 juni-Vertrek naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Maandag 28 juni-Vertrek naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Maandag 28 juni-Vertrek naar LA

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

30 Juni 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we om half 6 richting Schiphol vertrokken, want je weet het maar nooit met dat verkeer in Nederland. We waren iets na half 7 op Schiphol, dus ruim op tijd, want we moesten om half 8 aanwezig zijn. Om 9 uur werd de gate al geopend en om 10 uur mochten we gaan boarden. Vertrek was om 10.40 uur. Na bijna 11 uur in het vliegtuig te hebben gezeten kwamen we aan in LA. De vlucht was goed en geen rare dingen. Eten was heerlijk en we hadden allemaal een eigen schermpje waar je films op kon kijken, spelletjes kon doen, muziek luisteren etc. Om 18.00 uur kregen we ook nog even te horen dat Nederland met 2-1 had gewonnen dus dat was helemaal super. Om 13.30 uur LA tijd waren we alle controles voorbij en hadden we onze koffers te pakken. Op naar de auto..... per shuttle werden we naar de Hertz autoverhuur gebracht. Met een kleine bijbetaling hebben we nu een hele gave Infinti HX35 waar we de komende 3 weken in mogen rijden. Echt een coole bak! Er zat zelfs navigatie i n waar we niet om hebben gevraagd, want wij hadden de tomtom meegenomen, dus hebben nu dubbele navigatie, maar ja betere 1 teveel dan 1 te weinig. In Amerika zijn het voornamelijk automaten waar ze mee rijden dus even wennen en toen snel op pad naar ons eerste hotel Dunes Inn in Hollywood. Dankzij de 2 navigaties hebben we het hotel gemakkelijk kunnen vinden en hebben we onze eerste ervaring met de Amerikaanse autobanen gehad. Het hotel is oke maar niet om over naar huis te schrijven........ Gelukkig slapen we er alleen maar en zijn we de rest van de tijd druk met andere dingen. Na het inchecken zijn we nog even Hollywood Boulevard opgelopen, nog even naar de sterren op de Walk of Fame kijken en daarna heerlijk een grote hamburger met patat gegeten. Nu ik dit schrijf is het inmiddels 19.30 uur en zijn we allebei wel op voor vandaag, die 2 uurtjes slapen in het vliegtuig hebben niet echt mogen helpen. Morgen staat een bezoek aan de Universall Studios op de planning, dus jullie horen snel meer van ons. Wij gaan nu even een beetje bij slapen zodat we morgen weer fris er tegen aan kunnen.