Dinsdag 25 februari - We zijn eruit! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 25 februari - We zijn eruit! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 25 februari - We zijn eruit!

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

25 Februari 2014 | Nederland, Gameren

Na ons bezoek aan de vakantiebeurs en enkele offertes van Kuoni en Jan Doets verder zijn we eruit. We hebben geboekt bij Jan Doets, deze bleek de goedkoopste te zijn. We vertrekken op zaterdag 31 mei vanaf Schiphol naar Boston. In Boston komen we op 31 mei rond 13.00 uur aan en verblijven we 2 dagen. 3 juni halen we onze huurauto op en vertrekken we richting de Niagara Falls. Omdat het stuk vanaf Boston naar Niagara Falls te lang is om in 1 dag te rijden overnachten we in Corning. 5 juni hebben we een hele dag om de Niagara Falls te bewonderen. De volgende dag zullen we onze reis vervolgen richting het zuiden om een bezoek te brengen aan de Amish. We hebben een hotel in het plaatsje Paradise, dus dat moet wel goedkomen. 8 juni verlaten we Paradise om een bezoekje te brengen aan het witte huis…..Washington! 10 juni rijden we het laatste stukje met onze huurauto en leveren we deze in op het vliegveld Newark en nemen we een taxi naar ons hotel in New York City. We mogen dan nog tot 15 juni genieten van deze geweldige stad om ’s avonds om 18.00 uur weer in het vliegtuig te stappen……terug naar huis, de reis zit er alweer op. We dachten zo dat dit weer een mooie aanvulling is op onze reizen en kijken er nu al naar uit.