Dinsdag 7 januari 2014 - Het begint te kriebelen.. - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Dinsdag 7 januari 2014 - Het begint te kriebelen.. - Reisverslag uit Gameren, Nederland van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Dinsdag 7 januari 2014 - Het begint te kriebelen..

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

07 Januari 2014 | Nederland, Gameren

Langzaamaan begint het weer te kriebelen, de drukte hebben we achter ons gelaten, alle feestdagen zitten er weer op. Tijd om na te gaan denken over de vakanties van dit jaar. Tweede week februari gaan we richting Oostenrijk om te genieten van een weekje wintersport, maar wat daarna……. Nog een keer naar Amerika….blijft wel erg leuk, maar welke kant gaan we dan op? Westen hebben we in 2010 gehad, in 2011 hebben we New York en Florida aan gedaan, in 2012 zijn we naar de Dominicaanse Republiek geweest en afgelopen jaar zijn we 9 dagen naar Orlando geweest. Nog maar even laten bezinken en nadenken wat ons leuk lijkt om naar toe te gaan.