Zaterdag 31 mei 2014 - Dag van vertrek - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zaterdag 31 mei 2014 - Dag van vertrek - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zaterdag 31 mei 2014 - Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Boston

Eindelijk is de dag van vertrek aangebroken. Vanochtend om 05.45 uur ging de wekker al af. Nog even lekker ontbijten, laatste spullen inpakken, even het huis na lopen, katten dag zeggen en om 07.00 uur zitten we in de auto richting Schiphol.
We hoeven alleen nog maar onze bagage te droppen en dan kunnen we al direct door de eerste paspoortcontrole heen. Natuurlijk mag een koffietje van de Starbucks niet ontbreken om onze reis goed te beginnen. Om 09.35 uur begint al het boarden bij de gate. We vertrekken vanaf gate E9 en het is al lekker druk als we hier aankomen. Iedereen moet hier door de tweede controle en dat neemt wel even tijd in beslag, dus het is maar goed dat ze zo vroeg hiermee beginnen. We vliegen met Delta Airlines en wat was dat prettig zeg! We hebben wel 6x drinken aangeboden gekregen en kregen zelfs flesjes water uitgedeeld. Verder begon het met een zakje pinda's en een zakje pretzels, daarna een maaltijd met kip, aardappel gratin en worteltjes in een roomsausje, tijd voor koffie of tijd, een ijsje ook niet verkeerd, nog maar weer wat drinken, een wrap en chocolademousse.....we hebben nog nooit zoveel gegeten en gedronken in een vliegtuig. We hadden ook allemaal een eigen beeldscherm met films, muziek, spelletjes, etc. We hebben ons dus goed vermaakt, daarbij kwam dat de vlucht nog eens een half uur minder was dan gepland. Al met al een hele goede vlucht gehad. In Boston aangekomen krijgen we de gebruikelijke controles voordat we het land in mogen, erg grappig was dat mijn vingerafdrukken werden herkend in het systeem.....dat is ons nog niet eerder overkomen. Vervolgens onze taxi zoeken, die stond al netjes klaar op ons te wachten en bracht ons naar het hotel, het Midtown Hotel. Om 14.00 uur waren we al bij het hotel. Helaas was onze kamer nog niet gereed, de koffers konden we wel achterlaten, dus zijn we maar vast de omgeving gaan verkennen. 1,5 uur later konden we gelukkig wel onze kamer op. Het is een nette kamer, maar allemaal wel erg gedateerd, ze zijn stil blijven staan in de jaren '80. Hopelijk slaapt het bed goed, dat is het belangrijkste. Vanavond nog even lekker gegeten bij Uno en nog een klein rondje gelopen. Nu is het inmiddels 02.17 uur Nederlandse tijd en hebben we net allebei gedoucht. We zijn op voor vandaag en het zal dan ook niet lang meer duren voordat wij naar dromenland vertrekken ook al is het hier pas 20.17 uur. Morgen gaan we naar de honkbalwedstrijd van de Red Sox kijken....er liepen vandaag al heel veel fans rond, we zijn benieuwd!

• 01 Juni 2014 - 17:11

Nance:

Lang leve Delta he ;) Ik vind het altijd heel prettig om met hun te vliegen.

Veel plezier in Boston en geniet van de game!

• 01 Juni 2014 - 22:22

Ton En Cobie:

Hopen dat jullie lekker geslapen hebben. Veel plezier bij de wedstrijd. Denk dat jullie nu zitten te kijken.