Zondag 18 juli - Santa Monica (LA) - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zondag 18 juli - Santa Monica (LA) - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zondag 18 juli - Santa Monica (LA)

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

19 Juli 2010 | Verenigde Staten, Santa Monica

Nou daar zijn we dan vanuit Santa Monica. Waarschijnlijk een van de laatste verslagen uit Amerika, want morgen staat ons nog een half dagje in Santa Monica voor de boeg. Rond 12 uur willen we bij Hertz zijn om de auto terug te brengen en de shuttle bus naar het vliegveld te nemen. We moeten 3 uur van te voren aanwezig zijn en onze vlucht vertrekt om 16.30 uur (Nederlandse tijd 01.30 uur) dus om 13.30 uur aanwezig op LAX. We zullen dinsdag om 11.45 uur landen op Schiphol. Maar nog even over vandaag. We hadden gisteren dus besloten om vandaag alvast naar Santa Monica te gaan en daar hebben we echt verstandig aan gedaan. We hebben namelijk bijna 4 uur gedaan over de rit van San Luis Obispo naar Santa Monica. Het was wel weer een hele mooie rit en zijn door Malibu gereden. De hele weg lag weer langs de kust dus prachtig om te zien. De zondagdrukte was trouwens wel te merken bij de weg naar de stranden toe, gelukkig reden wij er steeds aan voorbij en hoefden we niet in de file te staan. In Santa Monica was het precies hetzelfde aan de hand en waren alle parkeerplaatsen afgeladen vol. Gelukkig konden wij de auto bij het hotel parkeren. Helaas was er nog geen kamer vrij toen we aankwamen bij het hotel, maar als we een uurtje zouden wachten zou er inmiddels wel een kamer vrij zijn. Dus hebben deze tijd maar benut om even te gaan lunchen. Naast het hotel zit Ihop (International house of pancakes), dus zijn daar maar even een hapje gaan eten. En je raadt het al we hebben heerlijk pannenkoeken gegeten. Na een uurtje zijn we terug gegaan naar het hotel en inderdaad was er toen een kamer voor ons vrij. Snel de spullen uit de auto halen en op de kamer zetten, even omkleden en op naar het strand. Vanaf het hotel was het ongeveer een half uurtje lopen naar het strand. We zijn via de pier het strand op gelopen en hebben zowaar nog een mooi plekje kunnen vinden. Na een paar uurtjes mensen kijken op het strand hebben we een hapje gegeten op de pier. Daarna nog even gewinkeld op Third Street Promenade en zowaar hebben we helemaal niets gekocht! En natuurlijk nog de zonsondergang bekeken vanaf de pier. Helaas hebben we de zon niet in de zee zien zakken, maar achter de bergen zien zakken. Nu zijn we weer terug op de kamer en hebben we inmiddels allebei gedoucht en gaan zo maar lekker slapen. Morgen nog een half dagje genieten voor de boeg en gaan we beginnen aan onze terugreis. Waarschijnlijk zal het volgende verslag dan ook vanuit Nederland komen. Wel willen we iedereen alvast bedanken die ons steeds leuke reactie hebben gegeven op onze verslagen en we hopen dat jullie genoten hebben van onze reis. Wij hebben in ieder geval wel enorm genoten en zullen deze reis niet snel vergeten!

• 19 Juli 2010 - 05:45

Robin:

Ik wens jullie alvast een prettige reis terug en ik kom wel ff langs als jullie terug zijn.
    groetjes

• 19 Juli 2010 - 06:19

Cobie:

ja he bah het zit er alweer op.maar aan alle leuke dingen komt een eind.en jullie hebben de reis mooi afgesloten,zo even lekker uitrusten op het strand.we zien jullie weer op schiphol.goede reis en geniet nog even na tijdens de vlucht. gr. mamsie

• 19 Juli 2010 - 06:48

Louis:

Wat gaat de tijd toch snel voorbij!!! Morgen zien we jullie alweer terug...
    Alvast (nog) een fijne laatste dagje en een goede terugreis!! Namens ons allemaal!

• 19 Juli 2010 - 07:54

Nance:

Hi Caro en Sebas,

Santa Monica lijkt me echt een leuk plaatsje om te bezoeken. Heerlijk genieten van het mooie weer en (natuurlijk) de Amerikaanse "restaurants"!

Ook ik wens jullie alvast een hele goede, voorspoedige terugreis :)

• 19 Juli 2010 - 20:38

Lia:

Wat een leuke reisverslagen hebben jullie gemaakt. Jammer he dat er alweer opzit. Goede reis terug. groetjes van ons allemaal.