Zondag 11 juli - Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Zondag 11 juli - Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Zondag 11 juli - Mammoth Lakes

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

12 Juli 2010 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Wat een vermoeiende dag hebben we achter de rug. Vanochtend op tijd opgestaan zodat we vroeg konden ontbijten en dus vroeg op de fiets konden zitten. Alleen als je dan eerst de tv aanzet en erachter komt dat de finish van de Tour de France bijna is, dan is het ook opeens laat. Dus zaten uiteindelijk pas om 9 uur aan het ontbijt. Na het ontbijtje gelijk naar de fietsverhuur gegaan. Om 10 uur zaten we in de shuttlebus welke ons naar boven bracht, dus we hoefden gelukkig niet zelf omhoog te fietsen. Om half 11 starten we met de eerst afdaling. We hebben geen idee hoe lang we hier over doen, dus het is spannend of we op tijd beneden zijn om de finale te zien. Om iets na 11 uur waren we beneden dus netjes op tijd. We hebben de finale gekeken in een café/restaurant waarvan de eigenaar van oorsprong Zuid-Afrikaans is, dus het personeel was voornamelijk voor Nederland. Er hing een goede en gezellige sfeer! Helaas heeft het niet zo mogen zijn dat Nederland wereldkampioen is geworden, maar ze hebben er wel voor gevochten. We hebben dan ook gewoon de rest van de dag ons oranje shirt gedragen! Na de wedstrijd snel de mountainbikes weer opgehaald om vervolgens nog 2 keer met de bus naar boven gebracht te worden en nog 2 mooie afdalingen te maken. Wat is dit een geweldig mooie omgeving om te mountainbiken. Eigenlijk is het jammer dat we morgen alweer door moeten naar Mariposa. Maar ja niets aan te doen, je wilt in 23 dagen een hele hoop dingen zien, dus kun je niet overal te lang blijven hangen. Morgen op naar de andere kant van Yosemite National Park via de Tiogapas, dus dat wordt nog spannend!

O ja, we hebben vanavond nog aan de andere kant van de weg, op het plein, een filmavond. Er wordt dan een film gedraaid op een groot wit doek. Dit begint rond 8 uur na zonsondergang. We gaan nog even een kijkje nemen of het een spannende film is.

• 12 Juli 2010 - 07:18

Robin:

Hey het is echt net Oostenrijk in het klein zeg.

• 12 Juli 2010 - 07:31

Cobie:

jammer he dat ze verloren hebben.maar volgende keer beter.het blijft een spel.maar wat een leuk hotel is dit.volgens mij voelen jullie je hier gelijk heel erg thuis.en is dit zo´n plaats waar ze nog eens naar terug wilt.fijn dag en een veilige reis. gr.mamsie

• 12 Juli 2010 - 09:02

Nance:

Wat een sportiviteit tijdens de vakantie! Het lijkt me wel gaaf om die afdalingen te maken :)

• 12 Juli 2010 - 18:50

Jan Schreurs:

Leuk hoor, die foto's van een skihotel, terwijl het er 37 graden is. Of zie ik dat verkeerd ? En de naam van dat hotel komt me ook erg bekend voor. Die finale moeten we maar snel vergeten. Genieten nu van Robert Geesink. En van jullie vakantie natuurlijk. Groeten, ook van mein Frau.