Donderdag 1 juli - San Diego SeaWorld - Reisverslag uit Carlsbad, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu Donderdag 1 juli - San Diego SeaWorld - Reisverslag uit Carlsbad, Verenigde Staten van Caroline en Sébastien Pex - WaarBenJij.nu

Donderdag 1 juli - San Diego SeaWorld

Door: caroensebas

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Sébastien

02 Juli 2010 | Verenigde Staten, Carlsbad

Daar zijn we dan weer, na een hele dag vol leuke dingen zijn we net terug op onze hotelkamer in Carlsbad. Vandaag hebben we een heerlijk dagje gehad in SeaWorld San Diego. Wat was dat een belevenis! Vanochtend rond 9 uur vertrokken met onze gave auto. Hadden we al verteld dat we de komende tijd beschikken over een Infiniti FX35 als auto? Nou ja bij deze dan in ieder geval nog even ter info. Maar goed vanochtend dus rond 9 uur vertrokken richting San Diego, waar we na circa 40 minuten aankwamen op onze plek van bestemming "SeaWorld". Parkeerplaats nog geen 200 meter van de ingang dus dat begon al goed. Omdat we een combiticket hadden gekocht voor Universal Studios en SeaWorld hoefden we nu niet in de rij voor tickets dus konden we gelijk door lopen. Na de plattegrond bestudeerd te hebben zijn we eerst op het roggenrif af gegaan. Heerlijk even de roggen verwennen door ze lekker over hun ruggetje te aaien, voelt slijmerig aan, maar wel leuk om te zien dat roggen er ook van kunnen genieten. Daarna richting de eerste show met als hoofdrolspeler Shamu, de orca! Wat zijn dit toch prachtige dieren om te zien, we hebben echt genoten van deze show en was toch wel het hoogtepunt van deze dag! Na deze show hebben we vele aquaria's bekeken, zijn we bij de dolfijnen- en zeeleeuwenshow geweest, het haaienbassin onveilig gemaakt, de flamingo's nageaapt, de baluga's bewonderd (kleine witte walvissen), de pinguins gezien, de ijsberen gezocht maar die zaten verstopt, etc, etc, etc. Of wel weer een hele dag druk geweest en van vele dieren mogen genieten. Voor morgen hebben we een lange rit voor de boeg, ca. 700 km, dus vanavond vroeg naar bed! We willen rond 7.30 uur vertrekken, zodat we daar rond 16.00 uur uiterlijk zijn. Dus zullen niets van het voetballen waarschijnlijk mee krijgen. Ik hoop jullie morgen het verslag van onze reis te kunnen doen vanuit Tucson, hotel Double Tree Tucson Reid Park!

• 02 Juli 2010 - 04:07

Robin:

Wow klinkt weer erg gaaf zeg om al die dieren te zien. Succes morgen met de lange rit.

• 02 Juli 2010 - 05:57

Mamsie:

hoi luitjes.
    dat was zeker een dag met een gouden randje zo te horen.die jullie niet snel zullen vergeten.zo te horen genieten jullie met volle teugen van alles wat jullie op je pad tegen komen.geniet vandaag van de rit,hij is wel lang,maar wie weet wat je allemaal te zien krijgt onderweg.we houden je wel op de hoogte wat betreft de voetbalstand.
    gr. mamsie

• 02 Juli 2010 - 06:55

Nance:

Leuk om te lezen hoe jullie daar genieten!

Succes met de 700 km morgen, je hebt een Infinity tot je beschikking dus dat rijden is volgens mij niet zo erg ;) !

• 02 Juli 2010 - 18:44

Brenkie:

Hey!
    We hebben even verwonderd bijgelezen. Tot zover al een super honeymoon dus! In zo'n korte tijd al zoveel dingen gezien en gedaan.
    Wij wensen jullie nog héél veel plezier! Geniet er maar lekker van!

• 02 Juli 2010 - 20:02

Sleghie:

Hey honymooners!,

Zo te lezen vermaken jullie je eigen daar wel.

Al kevers gespot? Oja Caro, je bent een paar toeters vergeten!!

Have a lot of fun daro!!

Mazzels

• 03 Juli 2010 - 14:46

Cobie Ton/anneke Ari:

Wat hebben jullie al veel meegemaakt en beleefd. Echt fantastisch, we leven met jullie mee. Liefs

• 03 Juli 2010 - 15:50

Rika En Alidus-dus:

Fantasties daar zo te lezen genieten jullie daar met volle teugen en wij hier van jullie verslag Het is hier hoog zomer 35 tot 38 graden dus weer te warm die hollanders hebben steeds wat te zeuren Veel liefs en de groeten van Rika en Alidus-dus

• 04 Juli 2010 - 08:18

Jorina:

hoi hoi

Zo te lezen hebben jullie het fantastisch naar jullie zin ,geweldig.
    Geniet er van en nog heel veel plezier samen.

liefs ,Jorina,Jan ,Kenny en Larissa

• 04 Juli 2010 - 14:15

Fred:

Hallo daar,
    Geniet lekker van jullie honeymoon! Super hoor, zo´n Infinity. Probeer bij Starbucks ook eens een Frappucino.